Întrebări frecvente

Informații despre livrare

Care este metoda de livrare?

În toată România noi livrăm doar prin curier rapid. Firmele cu care lucrăm în funcție de județe sunt GLS și NEMO EXPRESS.

În cât timp ajunge produsul?

Imediat după primirea comenzii vă vom contacta pentru confirmarea adresei. După confirmare produsul va fi dat curierului care îl va livra în maxim 2 zile lucrătoare. Pentru verificare statusului coletului verificați awb.

Cost transport

Livrăm oriunde în România inclusiv în comune și sate. Indiferent de locație costul transportului este de 20 de lei. Acesta poate fi mai mic sau inexistent în timpul campaniilor de fidelizare.

Despre confirmarea comenzii

Nu trimitem produse dacă nu reușim să stabilim un contact telefonic cu dumneavoastră pentru a verifica adresa de livrare. În cazul în care în termen de 24 de ori nu reușim să vă contactăm, comanda va fi anulată.

Informații despre plată

Ce metode de plată sunt acceptate?

Magazinul Roha.ro nu percepe taxe în avans, contravaloarea produsului se achită în momentul în care acesta este livrat, iar banii sunt dați curierului.

Despre cupoane

În momentul în care beneficiați de un cupon de reducere, aceasta se va calcula automat în momentul facturării. Nu se aplică reducere la produsele care se află deja în campanie promoțională.

Comandă și Retur

Cum fac o comandă?

Magazinul Roha.ro vă pune la dispoziție mai multe metode prin care puteți face comandă. Prima și cea mai simplă este cea online pe pagina noastră, prin adăugarea produsului dorit în coș și completarea câmpurilor de contact pentru a putea lua legătura cu dumneavoastră. De asemenea puteți să ne contactați prin telefon, facebook sau whatsapp.

Am nevoie de un cont pentru a plasa o comandă?

Nu este necesar un cont pentru acest lucru, dar vă încurajăm în acest sens întrucât oferim frecvent cupoane și reduceri speciale pentru clienții noștri fideli.

Cu cine pot lua legătura dacă am o problemă?

Pentru orice fel de problemă ne puteți contacta direct la numărul de telefon afișat pe site, sau să ne trimiteți o sesizare la adresa de email info@roha.ro.

Cum îmi pot modifica comanda?

Comanda poate fi modificată doar înainte ca aceasta să fie predată curierului prin apel telefonic la unul din numerele afișate pe website.

Cum verific statusul coletului?

După confirmarea coletului veți primi un cod awb prin care veți putea vedea în timp real statusul comenzii în timp real.

Cum pot înlocui un produs?

În cazul în care produsul este deteriorat, acesta va fi înlocuit cu un alt produs, costurile transportului fiind suportate de noi. De asemenea și în cazul în care mărimea nu vi se potrivește, produsul va fi înlocuit cu mărimea corespunzătoare, însă nu ne asumăm costul transportului.